انتظار فرج

یا مهدی ادرکنی

انتظار فرج

یا مهدی ادرکنی

انتظار فرج

اللّهم عجل لولیک الفرج
..
..
لینک کانال تلگرامی : @abcdef313
نویسنده : محمد رضا رشیدی

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

روز مادر،ولادت حضرت زهرا

پنجشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۴، ۰۷:۰۰ ب.ظ

روز مادر 1394                                 

در بیستم جمادى الثانى سال دوم بعثت،از صلب پیامبر اکرم- صلى الله علیه و آله و سلم- و از رحم پاک و مطهر خدیجه، دخترى پا به عرصه وجود نهاد، دخترى که همتاى على (ع)، سرمنشأ و ریشه سلسله امامت و ولایت، و الگوى تمامى مؤمنین و موحدین است، بانویی که گل سرسبد تمام بانوان عالم است؛ تنها زنی که پدرش معصوم ، شوهرش معصوم و خودش نیز معصوم بوده و پیامبر گرامی اسلام (ص) به او لقب " اُم ابیها "  داده است،یعنی زنی که برای پدرش همچون مادر بود.

در فرهنگ پر بار ایران اسلامی این روزبه عنوان روز مادر نام گرفته تا زنان و مادران این مرز و بوم از او درس ایمان ، فداکاری و مهربانی بیاموزند.

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۰
محمد رضا رشیدی

نظرات  (۳)

فقط 5 سال از بعثت حضرت مصطفی(صلی الله علیه وآله) گذشته بود و غربت عجیبی بر او حاکم بود؛ دشمنان نور و حامیان ظلمت، از هر حربه ای برای تضعیف او استفاده می کردند؛ حتی در قضیه ی تولد دخترش، به جای تبریک، زبان به طعنه گشودند و احمد(صلی الله علیه وآله) را «ابتر» نامیدند؛ اما بنازم به «رب العالمین» که چه جوابی به آنان داد:

«إنّا أعطیناک الکوثر فصلّ لِربِّکَ وَانحر إنّ شانئک هو الأبتر.»

"کوثر" یعنی «خیر کثیر» و واقعاً چه خیرهای کثیری از این وجود مبارک، ساطع گردید؛ هم در زمان حیاتش و هم بعد از شهادتش.
او در زمان حیات خود، به تمام حق جویان عالم تا روز قیامت، یاد داد که در راه دفاع از «ولایت» باید از همه چیز گذشت.  پس از او نیز یادگارانش، چه صحنه های حیرت آوری از توحید و پاکی را ترسیم کردند؛ صحنه هایی که جز در سایه ی اتصال به «کوثر»، امکان خلق آنها نبود. یکی از این یادگاران، که 1325 سال، بعد از تولد «حضرت مادر» در همان روز 20 جمادی الثانی به دنیا آمد کسی بود که در پرتو فیض بی پایان «کوثر»، توانست  دنیایی از کفر و شرک را به لرزه  درآورد  و دل های بی قراری را قرار شود.

۲۱ فروردين ۹۴ ، ۰۹:۰۱ حمید طهماسبی
سلام 
خدا همه ما را از شیعیان حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها قرار بدهد

پاسخ:
سلام...
انشاألله
عکس های زیبایی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی